Am citit si sunt de acord cu politica GDPR si Conditiile de Utilizare
Publica ParereaAvem pe data de 1.07 o factura la gaze estimata cu 2400 de kWh pentru lunile aprilie/mai, in conditiile in care in lunile de iarna consumul nu depaseste 1000 de kWh. Nicio problema sunam la ei ca poate a fost o eroare de sistem. 2 saptamani, 4 apeluri cu 4 rezolutii diferite si o escalare la manager care va fi preluata in maxim 25 de zile. Si ce sa vezi, se emite preaviz de neplata la 2 săptămâni de la emiterea facturii. Cand credeai ca le-ai vazut pe toate, Enel nu reușește sa te dezamageasca.
N-am cuvinte sa mai descriu mizeria din compania asta ! O sesizare facuta de doua luni de zile in legatura cu o mixare a codurile de contor, al meu si al vecinului, inca nu este rezolvata. Trebuiau sa se deplaseze sa verifice... Asta dupa ce am trimis cf-uri, contracte, poze, etc. Factura bineinteles ca nu am platit-o, tot la recomandarea operatorului, pentru ca o sa se rezolve si ca o sa se emita o alta factura.... Si colac peste pupaza, astazi ma trezesc cu preaviz ! Ba cat tupeu infect.... Cat sa mai toleram mizeriile companiilor astora...
De aproape un an incerc sa obtin o copie a unui contract pe care l-am facut telefonic si pe care trebuia sa il primesc ulterior pe adresa de e-mail. Cu un alt caz, tot de un an incercam sa reziliem un contract si nu se intampla nimic. Notificari peste notificari trimise, raspunsuri primite dupa 30 zile in care se spune ca solicitarea a fost inregistrata si cam atat.
Adresa
Calea Bucuresti-targoviste 117
Localitate
BUFTEA, ILFOV
Website
http://www.enel.ro/
Adauga pe site-ul tau
Codul de integrare
Copiaza si introdu codul de integrare
in site-ul tau pentru a afisa ratingul